دپارتمان تبلیغات

برندسازی، تبلیغات و بازاریابی

نام‌گذاری
با بهره‌گیری از تجربه‌ چندین ساله‌مان در مدیریت برند، به شما کمک می‌کنیم تا مناسب‌ترین نام را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.
طراحی لوگو
تلاش می‌کنیم تا با همفکری با مشتریان‌مان و شناخت دقیق از مهم‌ترین ویژگی‌های کسب‌وکار آن‌ها لوگویی طراحی کنیم که بیشترین ارتباط را با هویت برند و پیامی که قصد انتقال آن را دارند، داشته باشد.
تحقیقات بازار
تحلیل مخاطبان، تحلیل رقبا، بررسی مدل‌های موفق بین‌المللی (Benchmark)
شعار تبلیغاتی
خلق یک ایده منحصربه‌فرد و پیامی به یادماندنی برای یک برند فرآیندی اتفاقی و یک‌‌باره نیست. تلاش‌ می‌کنیم تا در عین سادگی بدیع‌ترین ترکیب‌ها را برای برند شما خلق کنند.
تدوین کمپین جامع تبلیغاتی
استفاده از تمام نقاط تماس ممکن برای درگیر کردن تمامی مخاطبان با برند شما
تولید محتوا
نوشتاری، تصویری، صوتی
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی یکی از مناسب‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی مستقیم و برقراری ارتباط با مخاطبین است. تعیین اهداف کمپین و تحلیل مخاطبان ارسال ایمیل‌های دارای محتوا و گرافیک مناسب برای مخاطبان ترغیب مخاطبان به عضویت در خبرنامه تحلیل آماری نتایج حاصل از کمپین
بازاریابی محتوا
مطلب خواندنی خبرنامه و رپورتاژ ویدیو‌های معارفه یا توضیحی کتاب‌، راهنما و مقالات الکترونیکی پادکست‌ها و فایل‌های صوتی اینفوگراف‌هانقشه، نمودار، دیاگرام

برندسازی

یکپارچه‌سازی تمام فعالیتهای بازاریابی به منظور حرکت در راستای اهداف از پیش تعیین شده برای موفقیت سازمان‌ها از اهمیت حیاتی برخوردار است. دستیابی به چنین مجموعه یکپارچه‌ای نیازمند برنامه‌ریزی علمی و دقیق برای تمامی ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی است.

برندها نیز درست به مانند موجودات زنده در طول زمان دستخوش تغییر و تحول می‌شوند. به‌همین منظور توجه به‌موقع و مداوم به این دارایی ارزشمند نقش حیاتی در موفقیت کسب‌وکارها بازی می‌کند. استراتژی برند برنامه بلندمدتی برای توسعه یک برند در راستای نیل به اهداف آن است. در تدوین استراتژی برند در ابتدا اهداف برند شما اعم از ماموریت و چشم‌اندازی که از آن انتظار می‌رود را تعریف می‌کنیم. سپس جایگاه برند در ذهن مخاطبان و در مقایسه با رقبا، مزیت رقابتی برند و تمامی کانال‌های ارتباطی، از قبیل تبلیغات، روابط عمومی و کانال‌های توزیع و … توسط تیم تحقیق و تحلیل سی‌سرو مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

چنانچه در مرحله آغاز یک کسب‌وکار، معرفی یک محصول جدید یا توسعه بازارهایتان هستید، با ما تماس بگیرید.

برنامه استراتژیک و کمپین جامع تبلیغاتی

برنامه استراتژیک سند مکتوبی است که مسیر یک کسب‌وکار را در راستای تحقق اهداف کلیدی‌ آن مشخص می‌کند. در تدوین برنامه استراتژیک ماموریت، چشم‌انداز و ارزش های اساسی یک سازمان را مشخص می‌کنیم. سپس راه‌کارهای عملیاتی برای تحقق این هدف‌ها ارائه می‌شود. بدون‌شک سازمان‌هایی که از ابتدا اهداف و نقشه راه خود را مشخص می‌کنند در دستیابی به مقاصدشان موفق‌تر خواهند بود.

در هنگام توسعه بازار یا ارائه یک محصول جدید تدوین سندی که تعیین‌کننده اهداف و استراتژی‌های بازاریابی یک کسب‌وکار باشد ضرورت می‌یابد. کمپین جامع تبلیغاتی یک مفهوم نوین در بازاریابی است که هدف آن استفاده از تمام نقاط تماس ممکن برای درگیر کردن تمامی مخاطبان با برند سازمان است. از مزایای این رویکرد در طراحی استراتژی ارتباطات بازاریابی در صورت اجرای صحیح این است که هیچ بخشی از مخاطبان نادیده گرفته نشده و بیشترین آگاهی از برند را به دنبال دارد.
support
icon
به کمک نیاز دارید؟
Close
call
09354668114
menu-icon
Support Ticket